اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آشنایی با J2EE

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت آشنایی با J2EE دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 44 صفحه

1 J2EE 2 J2EE J2EE استاندارد ایده آل شرکت سان مایکروسیستمز است برای تولید یک Application Server.
استانداردی را برای توسعه کاربردهای Enterprise با معماری چند لایه تعریف می کند. مجموعه کاملی از خدمات را در اختیار اجزای مختلف یک کاربرد Enterprise قرار می دهد.
3 J2EE J2EE Application Server وContainerها چهارچوب مناسب را برای سرویسهای application فراهم می کند. یک API بین مولفه ها و application server تعریف می کند.
4 منظور از سازگاری با J2EE چیست؟
سرویس دهنده کاربردی سازگار از تمامی تکنولوژیهای تعریف شده در داخل J2EE پشتیبانی می کند. یک نرم افزار کاربردی که برای یک مشخصه خاص نوشته می شود می تواندسرویس دهنده های نرم افزارهای کاربردی سازگار را بدون هیچ تغییری در کدهایش اعمال شود بکار گیرد.
5 عرضه کنندگان سرویس دهنده نرم افزار کاربردی 6 Application server یک بستهء نرم افزاری است که وظیفه اش Application Lifecycle Management است . یعنی از ابتدای تولد یک نرم افزار تا انتهای اتمام تولید ، باید به تمام نیازهای نرم افزاری پاسخ دهد . در یکApplication Server از بستر اجرای کد تا وب سرور ، از توابع امنیتی تا بانک اطلاعاتی و ...
وجود دارد . 7 Client J2EE Server Browser Application Client Container Application Client Web container Servlet JSP EJB container EJB EJB Database J2EE Application Server 8 مراحل ساخت یک Application Server ساختن یک J2EE Appication ساختن یک Enterprise bean ساختن یک Web component تشخیص یکJNDI name برای یک Enterprise bean تشخیص یک Root context برای J2EE Application 9 ساختن یک Enterprise bean 10 ساختن یک Web component 11 تشخیص یک JNDI name 12 Run the application 13 استانداردهای J2EE و.Net .net بر اساس proprietary developed استاندارد است وتوسطMicrosoft حمایت می شود. J2EE بر اساس open developed استاندارد است وتوسط sun حمایت می شود.
14 .NET Development Application ها در .net با زبانهای VB.NET,C#, Delphi.NET نوشته می شود. کدها در MSIL کامپایل می شود. MSIL توسط CLR پیاده سازی می شود.
15 J2EE Development Application ها با زبان java نوشته می شود. با byte code کامپایل می شود. Byte code توسط JVM اجرا می شود.
16 مقایسه J2EEو.Net دات نت یعنی یک بستر برای ایجاد نرم افزار.
دات نت یک "بستر اجرای کد و کتابخانه مقدماتی کلاس" است .
دات نت یک FrameWork است و یک محیط تولید نرم افزار + مستنداتی جهت ایجاد ابزارهای متفرقه تولید نرم افزار . استاندارد J2EE مشخص می کند چگونه با "زبان جاوا" یک FrameWork ایجاد کنیم .
17 مقایسه J2EEو.Net دات نت و JDK هر دو کتابخانه های قدرتمندی هستند که اغلب نیازهای پایه برای تولید نرم افزار رو حمایت میکنند .
اما برای تولید نرم افزارهای بزرگ مقیاس هیچکدام کافی نیستند . کاربری دات نت راحت تر است .
پیچیدگی های دات نت هم کمتر است .
نمودار یادگیری جاوا بسیار کم شیب است .
در حالیکه یادگیری دات نت خیلی سریعتر است . 18 Microsoft .NETWhat is it made of ? (Infrastructure) 19 Microsoft J2EE What is it made of ? (Infrastru

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آشنایی با J2EE
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد