اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله چرا Visual Basic

اختصاصی از اینو دیدی مقاله چرا Visual Basic دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله چرا Visual Basic


مقاله چرا Visual Basic

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:9

رهیافت ما

این زبان برای آنهائیست که می خواهند برنامه نویس windows شوند ، پس باید وقت زیادی را صرف کار با VB   کنند . به عبارت دیگر ،خواهید دید که این زبان چه توانایی هایی دارد  برای این منظور ، مثال های زیادی در این کتاب آورده شده است ، و این بهترین راه یادگیری یک نرم افزار جدید است . این مثال ها ، از پنجره ای می سازید و با آن کار می کنید ، شروع می شوند . در طول این زبان مثال های متعددی آورده خواهند شد : برنامه ساعت شماته دار ، یک ادیتور متن ، برنامه پایگاه داده برنامه نقاشی ، ماشین حساب ،‌و بسیاری برنامه های دیگر .

علاوه بر این ، همان طور که از نام VB هم بر می آید ،بایستی مقدار زیادی از وقتتان را صرف ظاهر برنامه ها کنید . این کتاب از یک جهت از دیگر کتب برنامه نویسی تفاوت عمده دارد و آن این است که در VB ، طراحی یک برنامه پیش از انکه کد نویسی باشد ، طرح ظواهر برنامه است . اگر آشنایی قبلی با برنامه نویسی WINDOWS ندارید ، درخواهید یافت که برنامه هایی که نوشته اید با آنچه در تصور داشته اید ، بسیار تفاوت دارند . به ویژه باید بدانید که برنامه های ویندوز رویداد گرا هستند ، و این به آن معناست که برنه شما به جای برنامه نویسی خطی و پیوسته که قبلاً می شناختید ، از یک سری بخشهای کوچک تشکیل خواهد شد که هر کدام رویداری را کنترل می کنند . شاید اوایل کار کمی برایتان نا مانوس باشد ، ولی بعد از مدت کوتاه فکر کردن با رویدادهای Windows ، مثل کلیک های موش یا ضربه های کلید برایتان عادی خواهد شد .

چه چیزی در این زبان خواهید بافت ؟

VB منبعی خارق العاده از ابزارهای برنامه نویسی است ، و این کتاب قصد دارد آنها را مورد بررسی قرار دهد .در ابتدای این فصل با اصول کار آشنا می شوید ، و سپس راهتان را به جلو ادامه خواهید داد .این زبان یک دوره کامل برنامه نویسی Windows است . کار شمابا یک پنجره خالی شروع خواهد شد ،بعد به آن کمی رنگ لعاب خواهید زد ، و بعد هم تعدادی دکمه و جعبه متن ، که در vb اصطلاحاً به انها کنترل گفته می شود ، به آن اضافه خواهید کرد . وقتی حوب با کننترل ها اشنا شدید ، به پنچره برنامه تان جعبه گفتگو ، جعبه پیام ، و بالاخره منو ، اضافه می کنید . با پیشرفت کار ، با سرفصلهایی بر خورد خواهید کرد که در برنامه های حرفه ای windows آنها را دیده اید ، مثل تخته برش ،آیکن ، فایلهای نقشه بیتی ، و کنترل خطاها . یک فصل کامل به دیباگ کردن اختصاص دارد ، و یک فصل هم به تبادل دینامیک داده (DDE) ، که شما را قادر می سازد تا با دیگر برنامه های WINDOWS از قبیل اکسل ، و ورد، ارتباط برقرار کنید .

و بالاخره به قلمرو حرفه ای ها قدم خواهید گذاشت : چگونه می توانید VB از خارج (به کمک برنا مه هایی که با C نوشته شده اند )توصیه دهید ، اگر فقط به VB (و نه C )علاقهمند هستید ،و می خواهید ببینید که با آن چه کارهایی می توان


دانلود با لینک مستقیم


مقاله چرا Visual Basic
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد