اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 72 صفحه

Information Technology Concept & Management مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند. چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management)را حمایت می کند. معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای Web-Based محیط های محاسباتی جدید فهرست مطالب توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها .
توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی.
حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود.
توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها.
توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان توضیح محیطهای محاسباتی جدید .
چگونگی مدیریت منابع اطلاعاتی و نقش ISD و End-User ها.
اهداف بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل بایگانی یکی از بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است.
بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEX مدل تجارت جدید e-commerce-based FedEx تعداد مشتریان را به روشهای زیر زیاد می کند : ارتباطات و همکاری بین زنجیره های خرید و فروش را بهتر می کند. با کاهش هزینه و افزایش چرخه سفارش ، کارایی را بهبود می بخشد. FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند %100 سرویس دهی مشتریان % 0 اتلاف وقت سیستم های اطلاعاتی ، مفاهیم و تعاریف سیستم های اطلاعاتی به جمع آوری ، پردازش ، ذخیره ، تحلیل و انتشار اطلاعات برای رسیدن به اهداف خاصی تحت عنوان Application می پردازند.
Hardware Software Data People Hardware Software People Data Application سیستم های اطلاعاتی – اهداف اولیه داده را جمع آوری می کند ، آن را به اطلاعات پردازش می کند سپس برای رسیدن به اهداف خاص اطلاعات را به دانش تبدیل می کند.
سیستم های اطلاعاتی-طبقه بندی بوسیله ساختارهای سازمانی سیستم های اطلاعاتی می توانند مانند پلی دپارتمانها ، واحدهای تجاری و شرکتها را به هم وصل کنند.
سیستم های اطلاعاتی اغلب از طریق وسایل الکترونیکی شبکه ها متصل میشوند.
Departmental IS Enterprise-Wide IS Inter-Organizational IS یک سیستم اطلاعاتی هر بخشی را دریک شرکت پشتیبانی می کند.
Point-of-Sale (POS) Accounting Finance Marketing Human resources سیستم های اطلاعاتی – طبقه بندی بوسیله (Function) سیستم های اطلاعاتی – طبقه بندی بوسیله (Function) یک سیستم اطلاعاتی هر بخشی را دریک ش

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت 74 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد