اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت فصل 11 موشک بالستیکm

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت فصل 11 موشک بالستیکm دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

به نام خدا فصل 11 بالیستیکس (Ballistics) شاخه ای از علم فیزیک است که به بررسی رفتار پرتابه ها بخصوص گلوله، بمب، راکت و ...
پرداخته و سعی می کند تا مدلها، فرمولها و روشهای مختلفی برای طراحی و ساخت آنها ارائه کند تا نیاز تولید کنندگان را برآورده نماید موشک بالستیک موشک بالستیک (Ballistic missile)‏ به موشک هایی می‌گویند که تا ارتفاع بسیار بالایی اوج می‌گیرند(که این قسمت راه با موتور روشن انجام می‌شود) و مابقی راه را با استفاده از نیروی جاذبه زمین به سمت هدف می‌روند که مانند یک سقوط آزاد البته با هدایت صحیح است.
موشک‌های بالیستیک معمولا ارتفاع بسیار بالایی می‌گیرند و برخی از موشک‌های بالستیک که برد بسیار بالایی دارند حتی از جو زمین نیز خارج می‌شوند و با استفاده از یک ماشین ورود مجدد (RV) به جو باز می‌گردند.
موشک‌های بالستیک را می‌توان از نظر برد و یا کاربرد آنها دسته بندی کرد، که معمولاً آنها را بر اساس برد گروه بندی می‌کنند.
کشورهای مختلف از الگوهای متفاوتی برای دسته بندی موشکهای بالستیک استفاده می‌کنند. موشک جنگی بالستیک کوتاه برد(Tactical ballistic missile)‏:با میزان برد ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر موشکهای بالستیک TBM (Tactical ballistic missile)‏: با میزان برد بین ۳۰۰ تا ۳٫۵۰۰ کیلومتر موشک بالستیک کوتاه برد (SRBM) (Short-range ballistic missile)‏: با برد کمتر از ۱٫۰۰۰ کیلومتر موشک بالستیک میانبرد (MRBM) (Medium-range ballistic missile)‏: با میزان برد بین ۱٫۰۰۰ تا ۳٫۵۰۰ کیلومتر موشک بالستیک بلند برد (IRBM) (Intermediate-range ballistic missile)‏:با میزان برد ۳٫۵۰۰ تا ۵٫۵۰۰ کیلومتر موشک بالیستیک قاره پیما (ICBM) (Intercontinental ballistic missile)‏:با برد بیشتر از ۵٫۰۰۰ کیلومتر ایران سیستم موشکی هاوک را در دهه ۱۳۴۰ و ۵۰ از ایالات متحده دریافت کرد.
در سال های پایانی جنگ ایران و عراق به دلیل اتمام موشک های هوا به هوای ایرانی ایران طی پروژه‌ای بنام سجیل در نیروی هوایی ارتش این موشک را به هواپیمای اف-14 متصل و با رادار آن سازگار کرد و از آن در نقش موشک هوابه‌هوا استفاده کرد.
مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که مدل بهینه‌شده هاوک با نام سیستم موشکی مرصاد و موشک شاهین را تولید کرده‌اند.
سیستم دفاع ضد موشکی برای رژیم صهیونیستی و در ادبیات نظامی این رژیم به طور جدی از جنگ با حزب الله در تابستان سال 2006 اوج گرفت.
جنگ اسرائیل و لبنان که در اسرائیل به جنگ دوم لبنان و در لبنان به جنگ ژوئیه (عربی: حرب تموز) معروف است، جنگی است که به مدت ۳۳ بین ارتش اسرائیل و حزب‌الله لبنان به وقوع پیوست و دامنه آن تا مرکز سرزمین های اشغالی و تا نزدیکی تل آویو کشیده شد.
جرقه های حرکت ارتش اسرائیل به سمت گنبد آهنین   اولین شکست عملی ارتش اسرائیل در جنگ 33روزه با حزب الله رقم خورد، نه فقط به خاطر این که مرزی در این جنگ جابجا نشد و یا سرزمینی به تصرف نیروهای صهیونیست در نیامد، بلکه بیشتر به دلیل این که سرزمین هایی که مورد حمله راکتی و موشکی حزب الله قرار گرفته بود از شدت ترس مردم و تخلیه سکنه از شهر، به سرزمین ارواح شبیه شده بود. مراحل فنی 1) دشمن، موشک یا گلوله توپ را شلیک می‌کند 2) پرتابه توسط ر

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت فصل 11 موشک بالستیکm
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد