اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید

اختصاصی از اینو دیدی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید


 بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 10 صفحه

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 2 مقدمه : بازارهای مالی مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهایی هستند که در آنها مازادهای پس اندازکنندگان به وام گیرندگان انتقال می یابد .
پس انداز کنندگان می توانند سهام و اوراق قرضه خریداری کنند و وام گیرندگان می توانند از طریق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالی بدست آورند .
3 بازار پول : بازار مبادله ابزارهای مالی با سر رسید کتر از یک سال می باشد ، ابزار بدهی مبادله شده در این بازار حداقل نوسان قیمت را دارند و بنابراین کم مخاطره ترین سرمایه گذاری است .
بازارهای مالی بین المللی را می توان به دو گروه بازارهای پول بین المللی (کوتاه مدت)و بازارهای سرمایه بین المللی (میان مدت – بلند مدت) 4 از آنجا که بازار پول اروپایی در مراکز خارج از این کشورها تسعه یافته است ، لذا اصطلاح خارج از مرز(OFFSHORE ) برای مشخص کردن موقعیت آن مناسب می باشد ، در مقابل آن برای بازار پولی داخل هر کشور اصطلاح داخل از مرز (ON SHORE ) به کار می رود . مهم ترین تفاوت این دو بازار در تفاوت در محیط مقرراتی آنها می باشد .
5 مقررات بانکی داخل مرز و رشد بانکداری خارج از مرز: بعضی اوقات مقررات بانکی در داخل یک کشور به رشد بانکداری خارج از مرز کمک شایانی می کند . برای مثال در سالهای 1964 تا 1957 بانکهای آمریکایی ، به سپرده های دیداری بهره نمی دادند به سپرده 90 روزه یک درصد و به همین ترتیب بهره ها برای سپرده ها خیلی پایین بود ، مردم هم که به دنبال بهره بیشتر بودند به بازار خارج از مرز مثل بازار اورپایی روی می اوردند.
6 دوام بازارهای خارج از مرز : بازار خارج از مرز علی رغم از بین رفتن انگیزه اولیه همچنان دوام داشته و رو به رشد است .
7 رشد بازار پول اروپایی حجم بازار پول در اروپا در سال 1960 صفر و هم اکنون به حجم ناخالص 8/7 هزار میلیارد دلار و حجم خالص 8/4 هزار میلیارد دلار رسیده است .
8 سندیکایی کردن وام ها در بازار پول اروپایی : برای اینکه بتوان با سرعت بیشتر و هزینه کمتری وام در اختیار مشتریان قرار داد و همچنین مخاطرات بانکها را در مقابل وام گیرندگان کمتر کرد سندیکایی کردن وام ها شکل منطقی گرفته است .
9 بازار دلار اروپایی و بحران نفت : به دنبال افزایش قیمت نفت افزایش درآمد ارزی اعضاء اوپک و کسری پرداخت برای کشورهای مصرف کننده نفت غیر اوپک ایجاد شد که بازار اروپایی عمده ترین بازار کمک کننده به تعادل تراز پرداختهای خارجی کشورها بود .
10 بازار دلار اروپایی و بانک های آمریکایی : توسعه بازار دلار اروپایی باعث کم شدن سود بانکداری آمریکایی شده است و بانکهای آمریکایی با برنامه ریزی و تبدیل دلارهای خود در مقاطعی به طلا از کم شدن زیاد سود خود و رواج بیشتر دلار اروپا جلوگیری می نمایند .
.

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد