اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بارکد

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت بارکد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بارکد


دانلود پاورپوینت بارکد

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

بنام خالق هستی بارکد بارکد – رمز میله ای تعریف:   بارکد ، مجموعه ای از خطوط میله ای سیاه با ضخامت های مختلف است که در فواصل متفاوت از هم قرار گرفته اند .
امروزه در اکثر فروشگاههای بزرگ میتوانید بارکد یا رمز میله ای را روی بسته بندی کالاها ببینید .
تعریفی دیگر بار کــد مجموعه ای از خطوط با ضخامت ها و فواصل مختلف است که کنار هم قرار می گیرند تا معرف یک کالا،سرویس یا یک پردازنده خاص باشند.بارکد مشهورترین و مورد استفاده ترین روش شناسایی خودکــار و اتوماتیک است و هر بارکد نشانه یک شناسه عددی است که معمولا ذیل یک بار کد ثبت می شود.
بکارگیری بارکد این نشان معرف کارخانه و یا شرکت تولید کننده و کالای تولیدی آن است و هر رده از محصولات هم نــوع یک شرکت بارکـــد مخصوص خود را دارند.
اولین بارکد در سال 1974 میــلادی برای یک آدامس به کــارگرفته شد و پس از آن به سرعت برای کـــالاهای مختلف استفاده شد بارکد به وسیله سیستمهای رایانه ای انجام می گردد که دامنه بکارگیری آنها روز به روز در حال گسترش است از شناسایی کالاها در انبار تا ثبت و ضبط اطلاعات ورودی و خروجی کالا ، فروشگاها، کتابخانه ها وموارد مشابه را شامل می شود در این روش کدها به جای ارقام بوسیله میله های روشن وتاریک و با ضخامت های مختلف نمایش داده می شود و هر میله بیانگر یک سری اطلاعات خاص می باشد . این اطلاعات ممکن است نام کالا ، تعداد ، قیمت ، تاریخ تولیدوانقضاء ویا سایر اطلاعات مورد نیاز در مورد کالاهای انبار باشد متداول ترین روش کد گذاری bar code در حال حاضر ، چنــد استـــاندارد برای کدگذاری وجود دارد که یکی از آن ها یـک استاندارد اروپایی است که در بیشتر کشورهای دنیا به کـــار گرفته می شود.
البته آمریکـــا و کانــادا هم استاندارد خــاص خود را دارند اما در آینــده ای نه چندان دور نســلی از سیستم های بارکد بروی کالاها قرار خواهند گرفت. 16 رقم برای ایجاد زبان مشترک در عصر تجارت الکترونیک بخش اول : 7 رقم است که بیان میکند محصول مورد نظر از چه نوعی است وبه چه گروهی از انواع محصولات در نظام طبقه بندی ملی کالا تعلق دارد. بخش دوم: 5 رقم است و بیان میکند که این محصول را چه کسی عرضه می کند. بخش سوم :4 رقم است و مشخصات مورد نظر عرضه کننده برای توصیف و نام گذاری محصول را بیان می کند که بر اساس الگوهای استاندارد برای توصیف محصول تعیین میشود.
اطلاعات بارکد اطلاعات مذکور از طریق میله ها بصورت رمز درآمده وپس از بازخوانی به وسیله دستگاههای کدخوان،تبدیل به حروف وارقام می شوند و اطلاعات مورد نیاز را منتقل می نماید.
یقینا استفاده از این روش مستلزم بکارگیری سیستم های رایانه ای و تجهیزات خاصی است که با توجه به فراگیر شدن کاربرد رایانه در امور مختلف ، کد گذاری میله ای نیز جایگاه مهمتری، می یابد نمونه ای از بارکد و مدلهای مختلف ارائه بارکد چهار نوع نشانه خط نماد زیرمی تواند دررمزنگاری مورد استفاده قرار گیرد: الف: EN-8 (فقط برای اقلام مصرفی بسیار کوچک نظیرلوازم آرایشی و بسته های کوچک شیرینی و...

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بارکد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد