اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد تازه های کامپوتر دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور 10 ص

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد تازه های کامپوتر دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور 10 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 10

 

دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور

وقتی که شدیدا تحت فشار کاری هستید، ممکن است بخواهید قدری به خودتان استراحت دهید و مشغول انجام کارهای متفرقه با کامپیوتر اداره شوید، تا کمی از بی حوصلگی تان بکاهید. خب در این وضعیت بدترین چیز یک همکار فضول است که هی دور و برتان بالا و پایین می پرد تا از کارتان سر در بیاورد و زیرآب تان را پیش رئیس بزند. خب، راه حل چیست؟ سریعا با مشت روی دکمه احضار هالک بکوبید!

 

این گجت کوچک که با کابل USB به کامپیوتر وصل می شود، سه تم مختلف صوتی فیلم هالک را همراه با عکسهای آن به همراه دارد که با کوبیدن بر روی دکمه فعال می شوند و دیگر هیچ چیزی از صفحه مانیتور شما و کارهایی که انجام می دادید دیده نمی شود. البته استفاده از آن برای نشان دادن ناراحتی خود از کار همکارتان و یا تسکین عصبانیت تان بد نیست.

 

برای کسانی هم که دچار معضل خود قهرمان بینی هستند دو مدل دیگر از این ابزار با تم مرد عنکبوتی و مرد آهنی نیز تولید شده است. پس بهتر است به میز بیچاره رحم کنید و مشت تان را بر روی این دکمه بکوبید؛ قبل از آنکه از عصبانیت تبدیل به هالک شوید!

شارژر بادی خورشیدی

 

شاید شما هم مثل با دیدن این تصویر دچار اشتباه شوید و فکر کنید که دارید یک عدد فن ساده دستی را مشاهده می کنید. اما این یک پنکه ساده نیست.

   Kinesis K2 شارژی است که می تواند تمام وسایل USB شما را شارژ کند. سازندگان این شارژر تلاش کرده اند که از نیروهای طبیعت برای تامین انرژی لازم استفاده کنند. بنابراین برای شارژ Mp3Player خود می توانید از نیروی باد یا انرژی خورشیدی استفاده کنید. به نظر گجت مفیدی میاید. فقط برای من این سوال ایجاد شده که در خانه نیروی باد از کجا پیدا می شود؟ فکر می کنید برای شارژ آیفون تان چقدر باید فوت کنید؟ البته مشخص است که این وسیله برای استفاده در محیط باز طراحی شده و برای کسانی که به کوه و جنگل سر می زنند وسیله مفیدی خواهد بود.

مثلث طلایی Callpod

 

شارژر چند کاره دیده بودید؟ شرکت callpod  یک شارژر  مثلثی شکل زیبای سه زمانه با عنوان charger pod V2 به بازار عرضه کرد.  وضعیت کار این مثلث طلایی بدین شرح است:

  ضلع اول: قادر به شارژ لپ تاپ هایی از نوع Mac می باشد.

  ضلع دوم: جهت شارژ وسایل کوچکتر از لپ تاپ نظیر گوشی موبایل , mp3 player , و یا PDA ها استفاده می گردد. از پورت های این ضلع جهت شارژ انواع دوربین های دیجیتالی نیز می توانید بهره بگیرید.

  ضلع سوم:از 3 پورت USB این ضلع در نقش یک هاب برای اتصال ادوات جانبی نظیر صفحه کلید، حافظه جانبی و یا موس USB , می توانید استفاده کنید.

این گجت مثلثی زیبا با قیمت 200$ در غرفه این شرکت در نمایشگاه CES2009 برای فروش ارائه شده بود.

ارائه اولین موبایل - پروژکتور دنیا توسط سامسونگ

 

آیا بالاخره سال 2009 ، سال موبایل - پروژکتورها خواهد بود؟ شاید اینگونه نباشد، اما به نظر می رسد که بعد از سالها حرف و نظر و قول و نمونه اولیه، قرار است چند نمونه از این نوع موبایل برای فروش عرضه شوند. اولین مدلی که قرار است ارائه گردد یکی از موبایل های پلتفرم تاچ ویز سامسونگ است که به شکل محدود تا آخر ماه جاری در کره جنوبی برای فروش ارائه خواهد شد. اما مثل اینکه قرار نیست تا زمان ارائه چیز زیادی در مورد آن بدانیم مگر اینکه پروژکتور این موبایل بر پایه تکنولوژی DLP خواهد بود و این پروژکتور کوچک قادر خواهد بود انواع فایل های قابل پخش در موبایل را از روی حافظه آن پخش نماید. البته این موبایل قادر است برنامه های تلویزیونی شبکه های تلویزیونی مبتنی بر تکنولوژی T-DMB دریافت کرده و از طریق پروزکتورش پخش نماید. و همچنین در ساده ترین شکل ممکن می توان از این پروژکتور به عنوان چراغ پر نوری برای موبایل استفاده کرد. با توجه به شنیده ها به نظر می رسد که این دستگاه چیز بدی از کار در نیاید.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد تازه های کامپوتر دکمه USB هالک برای مخفی کردن صفحه مانیتور 10 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد