اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد انتی ویروس سیمانتک 21 ص

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درمورد انتی ویروس سیمانتک 21 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 21

 

آنتی ویروس سیمانتک

حفاظت ضد جاسوسی جدید سیمانتک تبــلیغـــات

سیمانتک نمونه بتا از آخرین محصول ضدجاسوسی خود را عرضه میکند که بعدا بعنوان یک قسمت تکمیلی در آخرین بسته امنیتی نورتن ارائه خواهد شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت http://www.ComeToNet.com و به نقل از نیوزفاکتور، نمونه ضدجاسوسی 2005 امنیت اینترنت نورتن (Norton Internet Security 2005 AntiSpyware Edition) میتواند بصورت بلادرنگ جاسوسها یا Spyware ها را در کامپیوتر یافته و آنها را پاک کند. شرکت میگوید که این سیستم به نحوی ساخته شده است که بتواند جلوی حملات آتی را نیز بگیرد.

بسته امنیتی جدید سیمانتک دارای سطوح اسکن چندگانه است که میتواند جاسوس اسپایور را در مرحله ورود شناسایی نماید. تکنولوژی بروزرسانی خودکار داخلی سیمانتک بصورت مرتب حفاظت را برای خطرات جدید تضمین مینماید.

فایروال شخصی نورتن کار مراقبت از دیتاهایی که کامپیوتر را ترک میکنند بعهده دارد به نحویکه اطلاعات بدون آگاهی یوزر ارسال نمیشود.

این لایه امنیتی اضافی باعث میشود تا بصورت خودکار جلوی جاسوس اسپایور و سایر برنامه های مخرب برای ایجاد ارتباط تخریبی به اینترنت گرفته شود.

برخلاف ویروس که سرانجام حضورش را در کامپیوتر اعلام میکند، جاسوس اسپایور خود را از دید یوزر پنهان نگه میدارد. به محض آنکه این جاسوس در کامپیوتری نصب میشود کار ردگیری فعالیت وب یوزر را آغار مینماید و تمام ضربه های کیبورد را برای بدست آوردن اطلاعات حساس شخصی بررسی میکند.

آنتی ویروس سیمانتک برای سیمبیان سری ۶۰ Symantec antivirous for mobile

همیشه ویروس ها آزار دهنده بوده اند و هستند . ویروس هایی که با ورود سیستم عامل های کامپیوتری مانند ویندوز رشد یافتند و شروع به تخریب ویندوز و فایل های مهم کاربران می کردند . همان طور که می دانید ویروس ها و تروجان های زیادی برای کامپیوتر وجود دارد اما شما فقط با نصب یک نرم افزار به اسم آنتی ویروس از بین صدها آنتی ویروس تولید شده از سیستم های کامپیوتری و اطلاعات خود محافظت می کنید . اما با تولید گوشی های سیستم عامل دار ( سری ۶۰ ) با کمال ناباوری دیده شد که ویروس هایی هم برای این گوشی ها پیدا شد که اطلاعات رم شما را تهدید می کنند و ممکن است آن ها را نابود کنند . پس برای امنیت گوشی خود چه می کنید ؟؟؟؟؟

خوب یکی از شرکت های خیلی معروف سازنده آنتی ویروس شرکت سیمانتک است که با تولید آنتی ویروس norton خود جایگاه ویژه ای را بین کاربران آنتی ویروس های کامپیوتر پیدا کرد . چندی نگذشت که نسخه تحت موبایل از این آنتی ویروس هم برای گوشی های سری ۶۰ نوشته و تولید شد که به خاطر توانایی آپدیت و بروز رسانی رایگان این نسخه از آنتی ویروس هم جایگاه ویژه ای را بین کاربران موبایل پیدا کرد . شما با یک عدد سیم کارت ایرانسل که مجهز به اینترنت است می توانید این آنتی ویروس را بروزرسانی کنید .هم اکنون نسخه تحت موبایل از این انتی ویروس برای گوشی های سری ۶۰ در اختیار شماست . دانلود کنید و توسط این نرم افزار از گوشی های سیمبیان سری ۶۰ خود در برابر حملات ویروس ها محافظت کنید و از امنیت گوشی خود لذت ببرید .

نرم‌‏افزار آنتی‌‏ویروس SYMANTEC با وجود چند عیب ، چندان قابل اعتماد نیست.

کارشناسان اینترنتی هشدار دادند ؛ نرم‌‏افزار آنتی ویروس تولیدی شرکت SYMANTEC می‌‏تواند میلیون‌‏ها کامپیوتر را با احتمال هجوم ویروس تهدید کند.

محققان EEYE DIGITAL SECURITY با کشف نقایص و معایب موجود در آنتی‌‏ویروس SYMANTEC اعلام کردند: با نصب این نرم‌‏افزار ، ویروس‌‏ها می‌‏توانند کامپیوتر کاربر را تحت نفوذ خود درآورده و تمام فیلم‌‏ها و برنامه‌‏های موجود در آن را از بین ببرند.

این معایب بسیار جدی هستند ، زیرا هکرها می‌‏توانند با پی بردن به این ضعف‌‏ها به راحتی به کامپیوترهای مورد نظر وارد شده و تمام برنامه‌‏های نصب شده روی آنها را حذف کنند.

مایک پوتر بورک ، سخنگوی EEYE ، گفت: از آنجایی که هکرها می‌‏توانند از این نقاط ضعف برای سیستم‌‏های شخصی کاربران استفاده کنند رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

از زمانی که کامپیوترها به شبکه‌‏های مختلف وصل می‌‏شوند ، بسیاری از ویروس‌‏های کامپیوتری می‌‏توانند با فرستادن یک کپی از خود به شبکه ، تمام کامپیوترها را آلوده کنند.

مشکلات جدید در سیمانتک و مکافی

در ادامه تحریم‌های آمریکا علیه ایران 2 شرکت بزرگ عرضه کننده آنتی ویروس به نام‌های سیمانتک Symantec و مک‌آفی McAfee دست به کار شدند.

همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد و نسبت به خرید آنتی‌ویروس غیراورجینال سیمانتک (نورتون) و مکافی از شرکتهایی که ادعای نمانیدگی فروش (از دبی و...) هشدار داده شده بود، این شرکتهای امریکایی که قبلاً اجازه آپدیت لیست ویروس‌های روز را از سرور کرکی به همه جهان ارائه می‌دادند این‌بار اقدام به تحریم آنتی ویروسهایی که از ایران آپدیت می‌شوند گرفتند. این روزها بسیاری از سازمانها و ادارات دولتی به فکر تعویض آنتی ویروس سیمانتک خود افتاده‌اند تا بتوانند از این معضل خارج شوند.

در این جنگ امنیت دیجیتالی حتی برخی دیگر از شرکتهای بزرگ اقدام به انتشار ویروس از سایتهای رسمی خود برای ایرانیان کرده‌اند. از آْن جمله می‌توان به شرکت اچ.پی (HP) اشاره کرد که برخی فایلهای آپگرید (مثل آپگرید بایوس نوت‌بوک) را آلوده به ویروس برای دانلودهایی که از ایران انجام می شود کرده است.

این کار شرکتهای بزرگ امنیتی جهان و امریکا که سهم بزرگی از بازار رایگان ایران را به خود اختصاص داده بودند سبب شده که شرکتهایی که دارای نمایندگی رسمی فروش و پشتیبانی در ایران می‌باشند اقدام به تبلیغات گسترده در سطح مطبوعات کنند تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند.

از جمله این شرکتها می‌توان به شرکت آواژنگ (کاسپرسکی)، فانوس (کوییک‌هیل)، عرضه‌کننده پاندا و ناد32 اشاره کرد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد انتی ویروس سیمانتک 21 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد