اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نامه و نامه‌نگاری

اختصاصی از اینو دیدی نامه و نامه‌نگاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 73

 

پیشگفتار

نامه و نامه‌نگاری

ویژگی‌های اصلی ورد در فصول جداگانه این کتاب، که اولین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمایی بنیادی ورد است، راه‌اندازی برنامه، شناخت پنجره و نوارهای ابزار، وارد کردن متن، و تغییر ظاهر آن در این کتاب بررسی می‌شود. همچنین این کتاب نشان می دهد چگونه اسناد خود را ذخیره کرده و آنها را در پوشه‌ها سازماندهی و چاپ کنید، با استفاده از ابزارهای ورد نظیر الگوها (Template) و ویزاردها، بهینه کنید و از الحاق پستی (Mail Marge) استفاده نماید.

فصل اول

ورد مایکروسافت

ورود مایکروسافت حدود یک دهه است که وجود دارد، و با هر نگارش جدید بر قابلیت‌‌های به عنوان یک برنامه واژه‌پرداز پیشرو افزوده می‌شود.

ورد چه کاری می تواند انجام دهد؟

ویژگی‌های موجود در ورد، آن را به یکی از انعطاف‌پذیرترین واژه‌پردازها تبدیل کرده است. می‌توان برای نوشتن هر چیزی، از یک لیست خرید تا نوشتن یک کتاب بزرگ از ورد استفاده کرد، علاوه بر متن و اشکال و گرافیک‌ها، چارت ها، جداول و نمودارها، عنوان ها، سرصفحه و پاصفحه، مراجع متقاطع، پانوشت‌ها، سمبل‌ها، و لغت‌نامه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد که همگی به سهولت در ورد انجام می‌شود. ورد می‌تواند هجا و دستور زبان، خوانا بودن متن، جستجو و تعویض کلمات، ورد داده‌ها، و محاسبات را انجام داده و برای بسیاری از اسناد، از یادداشت تا صفحات وب الگوهایی فراهم آورد. قابلیت‌ها، سهولت طراحی و قالب‌بندی، ورد را به یک نرم افزار نشر رومیزی تقریباً کامل تبدیل کرده است، خلاصه این که، کمتر کاری است که ورد نتواند انجام دهد .

یک سند ورد چیست؟

در ساده ترین شکل، یک سند ورد، ترتیبی از کاراکترهای موجود در حافظه کامپیوتر است. با استفاده از ورد، می‌توان یک سند را ویرایش نمود، بر مطالب آن افزود و به اشکال مختلف آن را صفحه‌بندی کرد. به محض ایجاد سند، می‌توان کارهای مختلفی نظیر ذخیره کردن، چاپ و ارسال آن از طریق ایمیل را انجام داد.

راه‌اندازی ورد

ورد مانند سایر برنامه های تحت ویندوز راه‌اندازی می شود. می‌توان ورد را به تنهایی یا همراه با نرم افزارهای دیگر اجرا کرد تا بتوان داده‌ها را با سایر برنامه‌ها مبادله نمود.

1- اجرا از طریق منوی Start

ماوس را روی دکمه Start ببرید و روی دکمه چپ موس کلیک کنید.

ماوس را از منوی باز شده به قسمت Programs ببرید، منوی دیگری در سمت راست ظاهر می‌شود.

ماوس را در منوی دوم پایین بیاورید و روی عبارت Microsoft Word قرار دهید. (اگر این عبارت وجود نداشته باشد ممکن است تحت عنوان Microsoft Office آن را بیابید) سپس روی کلید چپ ماوس کلیک کنید.

پنجره ورد ماکروسافت باز می‌شود.

2- راه‌اندازی از طریق میانبر

ممکن است میانبر ورد را در دسک تاپ خود داشته باشید در این صورت روی این میانبر دو بار کلید چپ ماوس را بزنید.

پنجره ورد مایکروسافت باز می‌شود.

پنجره ورد

ابتدا ممکن است پنجره ورد مانند صفحه نمایش کامپیوتر یک شاتل فضایی به نظر برسد. در هر صورت، به زودی در می‌یابید که فرمان‌های مشابه خیلی ساده گروه‌بندی شده اند. این ترکیب «نظیر – به- نظیر» کمک می‌کند تا به سرعت فرمان دلخواه خود را بیابید. در هنگام مطالعه این کتاب، دستورات را اجرا کنید.

1- نوار عنوان

2- نوار منو، حاوی منوهای اصلی

3- نوار ابزار استاندارد، حاوی دکمه‌هایی برای فرمان‌های رایج است.

4- نوار ابزار اصلی قالب‌بندی (گزینه‌های اصلی صفحه‌بندی)


دانلود با لینک مستقیم


نامه و نامه‌نگاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد