اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه

اختصاصی از اینو دیدی نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه


نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه

دانلود نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه 

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 13

 

 

 

 

بخشی از متن:

روزدوشنبه مورخ ... به قصد جمع آوری مطالب جهت تهیه گزارش ساختار سازمانی به مدرسه شهید افرا رفتم وساعت 7:30به مدرسه رسیدم .

با اولین نفر که مواجه شدم خانم ... مدرسه مواجه شدم. سپس پس از صحبت با ایشان متوجه شدم که ایشان سال 83 جهت سرایداری استخدام شدند و 8 سال ابتدایی را در مدرسه شاهد خدمت کرده است، سال 91 به ناحیه 4 ومدرسه شهید افرا منتقل شده بود و تا کنون به مدت سه سال بود که در این مدرسه خدمت می کرد و امسال سال چهارم خدمتش در ناحیه 4 و این مدرسه می باشد.در کار سرایداری به خانم ... ، همسرش و دخترشان به ایشان کمک می کنند.  برای نمونه همسر خانم ... در کارهای سنگین مثل جابجا کردن وسایل سنگین یا جارو کردن حیاط به خانم ... کمک می کند.

خانم ... علاوه بر سرایداری وظایف، کنترل ورود وخروج دانش آموزان نیز میباشد  و هچنین مسئول نظافت فضای فیزیکی مدرسه از جمله ساختمان و سرویس های بهداشتی و... ، آبدارچی مدرسه ، مسئول پخش شیر بین دانش آموزان، مسئولیت بوفه مدرسه و مسئول کنترل نهایی کلاس ها وفضای آموزشی بعد از ساعت اداری می باشد.

از نظر برقراری ارتباط با دیگران (مخصوصا ما )  آدم خون گرمی بود و به سوالات ما یکی یکی جواب می داد. برای نمونه وقتی با او سلام و احوال پرسی می کردی به گرمی جواب شما را می داد، که در مقایسه با سرایدار مدرسه کمال الملک که هیچ گونه صحبتی با ما نداشت و جواب سلام هم به ما نمی داد. یا در مورد مکان سرویس های بهداشتی معلمان پرسیدم با احترام جواب داد و گفت : " پشت آبدارخانه یک حیاط وجود دارد که در آن دو تا سرویس هست ، یکی برای آقابان و یکی برای خانم ها "

من : " میتونم برم داخل آبدارخانه و حیاط خلوت؟ "

خانم ... : " بله ، فقط در را ببندبد که بچه ها نرن تو آبدارخانه"

ساعت اول رفتم کلاس و درس ریاضی بود.

معلم در سر کلاس حضور داشت و به احترام من همه حتی معلم از جای خود بلند شد و میزش را به من سپرد و از بپه ها خواست تمار درس قبل را پای تخته حل کنند، پس از یکی از دانش آموزان خواست تا به پای تخته بیاید و در همین حین از بچه ها خواست دفاتر ریاضی خور را روی میز من بگذراند. از من خواست تا دفاتر بچه ها را بررسی و امضا کنم.

من مشغول بررسی دفاتر بودم و معلم هم همراه دانش آموزانی که به پای تخته می آمدند تمارین را حل میکرد. میدیدم که دانش آموزان میز جلویی حواسشان به من است و به درس توجهی ندارند بنابراین با اشاره چشم از آنها خواستم که به درس گوش کنند.

دفترها هنوز تمام نشده بود که زنگ تفریح به صدا در آمد و معلم حل تمرین ها را متوقف کرد و به بچه ها اجازه خروج داد.

من ساعت تفریح اول آقای خبیری مدیر مدرسه را دیدم و ایشان را در جریان کار خود گذاشتم که ما برای درس کاروزی تکلیفی در دست داریم که باید یک گزارش ساختاری ازمدرسه به دست آوریم و ایشان با بی تفاوتی پرسید که چه کاری از دست من برمی آید من گفتم که یک سری اطلاعات درباره سابقه خودتان از معلمی بگویید.

مدیریت مدرسه جناب آقای خبیری

ایشان سابقه 29 سال خدمت در آپ را دارند که 16 سال اول آن را در منطقه تبادکان و 13 سال بعد آن را در ناحیه 4 مشهد گذران خدمت کرده است. ایشان 17 سال دوم از خدمت خود را در سمت مدیریت گذرانده است و 12 سال از آن را معلم پایه های مختلف بوده است.

وظایف مدیر مدرسه

عبارت است از نظارت بر کلیه اقداماتی که در محیط مدرسه  انجام می پذیرد و مدیر مدرسه از نظر حسن اجرای امور پرورشی، آموزشی و اداری در مقابل اداره آموزش و پرورش محل، مسؤلیت تام دارد و همچنین وظایفش به این ترتیب است که نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیت های رسمی و فوق برنامه بر پیشرفت امور اموزشی، پرورشی و اداری مدرسه، هدایت و راهنمایی کلیه کارکنان مدرسه در جهت انجام وظایف وحسن اجرای برنامه ها، تشکیل شوراها به ویژه شورای معلمان و گروه های آموزشی، تشکیل انجمن اولیا و مربیان و... می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


نمونه گزارش ساختار سازمانی مدرسه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد