اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی

اختصاصی از اینو دیدی گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی


گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی

گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی (کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی) سال تحصیلی بهار 1394 پایه تحصیلی دوم ابتدایی با فرمت Word در 13 صفحه شامل موضوعات زیر می باشد:

  • رفع عقب ماندگی تحصیلی
  • سنجش آموخته ها
  • گزارش روایتی
  • مرور مباحث

سنجش آموخته ها

موضوع و نحوه اجرا: ابتدا با معلم درمیان گذاشتم که می خواهم امتحانی از درس «بنویسیم» از دانش آموزان به عمل بیاورم. سپس به دانش آموزان اطلاع دادم که قرار است جلسه بعد امتحانی کتبی درکلاس برگزارکنم. سپس سوالاتی را از کتاب درسی مطرح کردم که تقریباً همه نوع سوال در آن بود(تست،چهارگزینه ای،جاخالی و...) و روز امتحان برگه ها رابه دانش آموزان دادم. یکبار برای آنها خواندم که مشکلی حین پاسخ دادن پیش نیاید سپس تذکردادم که سکوت رارعایت کنند و بادقت به سوالات پاسخ دهند.

 نقاط قوت:1-سوالات مناسب 2-همکاری معلم    3-مکان مناسب    4-همکاری بادانش آموز

نقاط ضعف:1-خستگی وکم حوصلگی دانش آموز به علت تکراری بودن درس وامتحان زیرا آنها یکباراین درس راامتحان داده بودند.

هدف یاپیامد:1-در پایان دانش اموزان بتوانند کلمات را بشناسند         2-در قسمت املاء نویسی بتوانند کلمات را درست بنویسند     3-بتوانند کلماتی راکه از نظر نوشتاری شبیه هم هستند را ازهم تشخیص دهند مثلاَ نمازگزار

مراحل وگامهای اجرایی:1-با معلم راهنما در مورد قسمتی که می خواستم امتحان بگیرم صحبت کردم. 2-زمان امتحان را تعیین کردم.   3-سوال مناسب مطرح کردم.  4-برای برگزاری آزمون را در مکان مناسب برگزار کنم.      5-با توجه به تعدادسوالات زمانی را برای پاسخگویی به آنها مشخص کردم.   6-سوالات را در ابتدا یکبار برای دانش آموزان خواندم  تا درحین پاسخ مشکلی پیش نیاید.

موادومنابع آموزشی: کتاب –برگه امتحانی

بازخورد:1-سوالات را برای دانش آموزان توضیح دادم   2-مشکلی نداشتند  3-هم از سوالات راضی بودند و هم زمان درنظرگرفته برای پاسخگویی مناسب بود. 4-امتحان گرفته شد تقریبا تاثیر مثبت روی دانش آموزان داشت.  5-از نمرات راضی بودم.

سنجش عملکرد:1-امتحان را از چهارنفربه عمل آوردم 2-سوالاتی راطرح کردم رفتار دانش آموزان را در چنین پاسخگویی در نظر داشتم که آیا راضی هستند یا نه. 3-آیامی توانستند به خوبی پاسخ دهند؟  4-زمان در نظر گرفته متناسب با تعداد سوالات بوده.

این گزارش مربوط به گزارش  کارورزی تمرین معلمی برای دانشجو معلمان در دو فایل word تهیه شده که دانشجویان عزیز می توانند با تغییرات اندکی گزارش مربوط به کارروزی خود را در طول ترم تحصیلی کامل کنند . گزارش  شامل (وضعیت مکان آموزشگاه، وضعیت کلی ساختمان ،گزارش اجمالی از کلاس درس،روابط انسانی و عاطفی ،نقاط قوت و ضعف معلم )   ...

دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارورزی رشته علوم تربیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد