اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق کامل درمورد اینترنت واقعا شبیه چیست

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق کامل درمورد اینترنت واقعا شبیه چیست دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق کامل درمورد اینترنت واقعا شبیه چیست


دانلود تحقیق کامل درمورد اینترنت واقعا شبیه چیست

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :12

 

بخشی از متن مقاله

اینترنت: واقعاً شبیه چیست؟

شاهراه اطلاعات، فضای اطلاعات و دنیای مجازی است. شخص باید ناشنوا باشد تا چنین مواردی را در رابطه با اینترنت هر روزه نشنود. اما همگی این موارد به چه معنی هستند؟ اگر VRML، HTML، آبزارهای اتصالی و دیگر اصطلاحاتی که در رابطه با اینترنت به کار برد، می شوند باعث آن می شود که شما صلاح بر زمین گذاشته و متواری شوید، پس لحظه ای مکث کنید.

این جا به جایی است که همه چیز از آنجا شروع می شود. در این کتاب، اینترنت معنای واقعی خود را کسب می کند. حال شما می توانید بسیاری از این اصطلاحات را کنار هم بگذارید و از آنها کسب معنا کنید. در این درس شما می توانید پاسخ سوالات زیرین را بیابید:

  • اینترنت واقعاً چگونه کار می کند؟
  • اینترنت چگونه کنار هم نهاده شده است؟
  • اینترنت چه نوع از کارهایی را برای شما امکان پذیر ساخته است؟
  • یک مولکول اینترنتی (client) به چه معنایی است؟
  • عناصر مختلف در اینترنت چگونه شناسایی می شوند؟

اگر شما فکر می کنید که قبلاً پاسخ سوالات فوق را می دانید، می توانید از مطالب فوق صرف نظر کنید و به دروس بعدی مراجعه کنید. البته ممکن است شما بخواهید به هر حال ادامه دهید، چون ممکن است اینترنت به صورت دیگری، به حالتی که هرگز قبلاً شاهد آن نبوده اید، ارایه شود.

بیش از یک شاهراه

شما لازم نیست که حتماً به مدت طولانی با اینترنت باشید تا درک کنید که اصطلاح سوپر شاهراه اطلاعات واقعاً به رستی نمی تواند دنیای شگفت آور اینترنت را به اندازه کافی توصیف کند. استفاده از این اصطلاح به تعبیری می تواند شبیه استفاده از چرخ و قرقره برای توصیف فیزیک کوانتوم باشد.

آنچه که شما بدان نیاز دارید تصویری از اینترنت است که با الکترونهای چرخان و بافیبرهای نوری که اطلاعات را با سرعت نور منتقل می کنند و دیگر زنگ ها و صفیرهایی است که بخشی از سیستم حیرت آور اینترنت محسوب می شود، است.

صدایی شبیه صدای تلفن دارند؟ مگرنه؟ به هر حال بخش اعظم سفر اینترنت بر روی خطوط تلفن انجام می گیرد، پس شباهت زیاد آن با تلفن قابل درک است. آیا قانع شدید؟

با یک نگاه سریع به جدول 1-1 شباهت آن دو را بیشتر نمودار خواهد کرد. همچنین جزئیات بیشتری را که در بقیه درس خواهید دید را به شما نشان خواهد داد.

وقتی شروع به تفکر در مورد این شباهتها کنیم، متوجه شباهتهای حیرت آور آنها خواهیم شد. در حالیکه از دروس اولیه می گذرید، به طور مستقیم از شباهتهای خاص مابین دو سیستم یادداشت برداری کنید تا در درک چگونگی کارکرد اینترنت به شما کمک کند.

سیستمی از سیستمها

یکی از بزرگترین تصورات نادرستی که مردم از اینترنت دارند این است که بدان به چشن یک شیئی می نگرند. آنها خواهان آن هستند که آن را در یک جعبه بگذارند و سعی می کنند آن را به چشم یک وسیله ای که فقط از یک مکانیسم ساخته شده است بنگرند به جای آن که آن را مجموعه ای از قطعات متفاوت ببینند.

برعکس بسیاری از دم در رابطه با تلفن چنین برداشت غلطی ندارند. در حقیقت هنگام صحبت از تلفن، عدم کاربرد کلمه سیستم غیر ممکن است. به همین طریق، شما باید همواره به اینترنت به عنوان یک سیستم فکر کنید. این نشان دهنده آن است که اینترنت چقدر به سیستم تلفن شباهت دارد.

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درمورد اینترنت واقعا شبیه چیست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد